UKK

Toimitus

Toimitus Postin pakettina lähimpään noutopisteeseen tai automaattiin 9,90 € /lähetys. Ilmaiset toimituskulut yli 200 euron tilauksiin.

Toimitus 1-4 arkipäivässä. Voit seurata pakettisi matkaa sähköpostitse tulleella seurantanumerolla. Saat seurantanumeron sähköpostiisi heti, kun tilaus on käsitelty.

Kyllä! Voit valita myös tilauksesi toimitustavaksi noudon Joensuun liikkeeltä sen aukioloaikojen puitteissa.

Palautukset

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Emme palauta tilauksen toimituskuluja.

Palautusosoitteemme

Voit palauttaa tilauksesi myymälään sen aukioloaikoina tai lähettää palautuksen Postin pakettina omakustanteisesti osoitteeseen HappyStore, Kauppakatu 25, 80100 Joensuu tai S-Market Joensuu (Kauppakatu 29). Laita palautukseen puhelinnumeromme: 050 5502256.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Maksutavat

Voit maksaa verkkokaupassamme yleisillä suomalaisilla pankkimaksupainikkeilla sekä mobiilimaksutavoilla. Voit lukea kaikki tilaus- ja toimitusehtomme täältä.